A Facebook egy megszokott marketing csatornának számít. A közösségi média alkalmazásán túl azonban ideje reagálnod az új fogyasztói, felhasználói igényekben jelentkező fordulatokra mélyebb szinteken is, ha még nem tetted meg.
Az igazán profi üzleti weboldal készítés során tisztán szólal meg a lélek hangja. Önmagunk megmutatása az online térben egy ugyanolyan pszichológiai folyamat, mint a való életben. Gondolkodtál már ezen?
Nem titok, hogy a blog írás az információ átadáson túl, számos egyéb, anyagilag is megtérülő funkciót lát el. Te ismered a blog írás összes előnyös tulajdonságát? Ha nem, tarts velem! Boncolgassuk tovább a témát!
Fontolgatod, hogy személyes márkaépítésbe kezdesz? Az emberek előszeretettel használják kikapcsolódásként a közösségi média felületeket, hiszen pillanatok alatt elérhetjük rajta egymást.
A címben rejlő szavak igen erősek, főleg ahhoz képest, hogy sokan nincsenek is tisztában az UI/UX audit pontos jelentésével. Valóban igaz, hogy egy ilyen felülvizsgálat képes megmenteni egy vállalkozást?
Az emberek szívesen követnek számukra releváns vagy izgalmasnak tűnő üzleti profilokat, ha azok felkeltették a figyelmüket. A közösségépítés egyik fontos lépcsőfoka a bekövetés. Ezt támogatja egy új Instagram funkció, melyről talán már Te is értesültél.
Azt már régóta tudjuk, hogy a Google számára az oldalon található tartalom és a linkek kiemelten fontos szerepet játszanak a rangsorolás kialakításában, azonban ezek mellé most betársul a felhasználói élmény értékelése is.
Ha a közösségi média használata a mindennapjaid része, a Facebook hirdetések kapcsán biztosan nem ismeretlen számodra a 20%-os szövegkorlát. De miért fontos annyira ez a százalék arány, mely neked talán még bosszúságot is okoz?
Valószínűleg megtapasztaltad már, mennyire megnyugtató érzés, amikor olyan reklámanyaggal képviselteted magad, ami a vállalkozásodat megjelenésében hűen képes visszaadni. De hogyan lehet ezt az érzést állandóvá tenni, ráadásul költséghatékonyan?
Tervben van saját weboldal készítése, de laikusként, nem vagy benne biztos, hogy mire is van feltétlenül szükséged ahhoz, hogy a honlapod a jövőben valóban kiszolgálja a hosszútávú céljaidat. Tanácstalan vagy, hogy milyen weblapstruktúra lenne ideális?
A címben feltett kérdésre a válasz értelemszerűnek tűnhet vagyis mind a kettőt grafikus készíti. Ez így is van, azonban ennél sokkal több kapcsolat van a logótervezés és a tipográfia között. Először is érdemes tisztázni, mi is az a tipográfia.
A különböző színek, különböző jelentéssel bírnak. Érdemes egy kicsit mélyebben elmerülni a színtan rejtelmeiben, amikor arculattervezésben vagy logókészítésben gondolkodsz, hiszen a színeknek komoly szerepe van a döntési folyamatban.
A bejegyzés címéből egyértelműen kiderül, hogy miről is fog szólni, azonban érdemes arról is említést tenni, hogy ezt a cég vezetőjének, azaz a megbízónak miért lényeges tudni.
Sokan tudják, hogy a logó fontos. Azt viszont csak kevesen, hogy igazából miért. De kell ehhez mindenkinek érteni? Nem. Bízd szakemberre a dolgot, ha nem szeretnél beleesni azokba az igen gyakori hibákba, amelyekbe egy laikus gyanútlanul belesétálhat.
A cselekvésre ösztönzés (Call To Action) a legtöbb esetben egy gombként vagy linkként jelenik meg a weboldalakon, és arra ösztönzi a látogatókat, hogy egy előre meghatározott műveletet hajtsanak végre.
Eljött az ideje, hogy a gondolataidat munkásságodról, vagy épp a vállalkozásod szolgáltatásait egy weboldal formájában tárd a nyilvánosság elé.
Te, mint ügyfél a weboldal készítés mellett döntesz. Elvárásod, hogy a produktum legyen modern, esztétikus, feleljen meg napjaink technikai követelményeinek. A közös munka elkezdése előtt megkapom Tőled a vállalkozásod immár kissé beporosodott logóját.
Még éttermekben is többet időznek a vendégek, mert lőnek egy szelfit, lefotózzák és posztolják mit rendeltek, de gyakran otthon a kanapén ülve mi magunk is automatikusan végigpörgetjük az üzenőfalat.
Az interneten böngészve a látogatók a weboldalon elhelyezett releváns szövegek, leírások, bejegyzések révén találnak rá a weboldalra.
A minőség a részletekben rejlik, épp ezért a munkafolyamat minden állomása nagy alaposságot igényel mind az ügyfél, mind a grafikus vagy a programozó oldaláról.
Amikor logótervezésben gondolkodsz, valószínűleg nem idegen számodra, a kijelentés, miszerint a logód a vállalkozásod jövőjét tekintve egy meghatározó pont, hiszen univerzálisan jelképezi mindazt, amit képviselsz. Egysmást azonban még illik tudni róla.
Tudod miben vagy jó, pontosan meg tudod határozni mit kínálsz és szeretnéd, ha ez másnak is átmenne. Szeretnéd, ha vizuálisan is megkülönböztethető lennél a piac többi játékosától egy olyan objektív, realizált kép révén, amivel képviseltetni tudod magad?
Rendkívül gyakori eset, hogy az új, megszületni készülő honlap anyagát innen-onnan, akár e-mail részletekből összeollózva kapom meg, így tulajdonképpen nincs egységes, átfogó kép a feladatról.
Készülj fel, hogy amennyiben honlapkészítésben gondolkodsz, az „alkotás” folyamatának kiindulópontjaként megbombázlak majd egy tucat kérdéssel.
A színvonalas fotó bármely írott szövegnél hatékonyabban támogatja az internet élményszerűségét, hiányában pedig küzdelem a hosszú távú marketingmunka. A minőségi fotókért vívott harc éllovasaként gondoltam, írok pár szót ebben a témában.
Új, üzleti célú weblap készítése esetén szeretnéd, ha az oldalad a Google találati listáján jó helyen jelenjen meg. Ez szép cél, azonban az előre rangsorolás, azaz a
Gondolj bele, hogy minden ember arca, mint egy fénykép, már a legelső találkozásnál valamilyen nyomot hagy benned, mégpedig maradandót. Érdemes feszegetni a témát, mert ez az üzleti élet állandó reklámzajában is rendkívül időszerű.
Bár mind a nyomtatott, mind a webes felületek számtalan lehetőséget biztosítanak, mindegyiknek megvannak a maga előnyei és hátrányai. Az UX design napjainkban egy felkapott téma, járjuk hát körbe a reszponzivitás nézőpontjából.