Az arculattervezés jelentése röviden
Új vállalkozás indításába vagy márka építésébe szeretnél kezdeni, netalán a már meglévő cégedet akarod magasabb szintekre emelni, hogy lépést tudj tartani a piaci versenyben?
A márkaépítés folyamatában a teendők listáján szereplő feladatok kiviteleztetésekor a felmerülő kezdeti kiadások tekintetében olyan döntéseket kell meghoznod, melyek hosszútávon sikeresen megtérülnek majd. Amikor a márkád megkülönböztethetősége céljából saját, egyénre szabott vizuális nyelv kialakításának igénye is megfogalmazódik benned, mint feladat, akkor érdemes pár dolgot tudnod. Az egységes céges megjelenés úgy épül fel, hogy meghatározó részeként elkészül a saját logó, majd a mind megjelenésében, mind a koncepcionálisan hozzá, valamint a marketingstratégiához idomuló, minden felületen alkalmazható egységes cégarculat is.
A vállalati arculat fogalma nem merül ki pár sorban, ezért írtunk róla egy blogcikket Neked.