Célod, hogy minél többen megismerjenek? Meg szeretnéd nyerni az embereket arról, hogy profi vagy a szakmában? Meg akarod mutatni a hozzáértésed? Növelni szeretnéd a bevételeidet saját honlap segítségével? Ez a cikk mankód lehet abban mire van szükséged!
Kezdjük az elején! Amikor már túl vagy az árajánlatkérésen, esedékesé válhat egy gyors beszélgetés az igényeid pontos feltérképezése és a lehetőségeid megvitatása okán. Amennyiben mi vagyunk a legszimpatikusabbak számodra és úgy döntesz, hogy az általunk kalkulált árat elfogadod, következő lépésként szerződést írunk, kiállítjuk az előlegszámlát, majd pedig megbombázunk egy tucat kérdéssel. Részünkről azért a sok kérdés, mert szeretnénk megismerni Téged, az általad kínált szolgáltatásokat, a konkrét elvárásodat, illetve a céljaidat, melyeket el szeretnél a honlapként „tárgyiasult” elhatározásoddal érni. Mindent innen indítunk. Így lesz előbb-utóbb produktum, azaz egy igazán minőségi weblapod.
de mégis Mitől igazán jó egy honlap?
A honlap jelentése talán nem pont ugyanazt jelenti a Te értelmezésedben, mint a mienkben. Számodra talán pusztán csak egy online felület, ami Téged, az elérhetőségeidet és a szolgáltatásaidat prezentálja esztétikus formában. Egy információs felület, amely menüpontokból áll a tartalmat képekkel, szöveggel megtöltve.
Nos számunkra azonban a honlap merőben mást jelent.
- Olyan rendelkezésedre bocsájtott munkaeszközt, ami valóban képes eljuttatni Téged a célközönségükhöz.
- Olyan munkafolyamatokat, melyek a tervezési fázisban alapos kutatómunkára épülnek a stabil alapok megteremtéséhez.
- Esélyt a piac szereplői fölé emelkedni.
Konverzióra optimalizált, látványos, egyedi kódolású – nem sablon – honlapokat fejlesztünk, melyek kiállják az idő próbáját és bármikor tovább csiszolhatók, ezzel biztosítva a folyamatos fejlődés és növekedés lehetőségét számodra.
Mit jelent a fejlődési és növekedési potenciál a gyakorlatban Rád nézve?
Rugalmasság
Miután már ismerjük az elképzeléseidet a tervezett honlapoddal kapcsolatban, vázoljuk Neked azokat a szakmai javaslatokat, melyek hozzásegítenek ahhoz, hogy a lehetőségeidhez mérten eljuss A-ból B-be a céljaidat előrevetítve. Előfordulhat az is, hogy másra van szükséged, mint amire Te magad gondoltál laikusként. Szóval benne van a pakliban az újragondolás lehetősége, ezért szükség lehet a részedről némi rugalmasságra, illetve biztalomra felénk. Ne aggódj, segítünk, hogy tiszta legyen benned a kép miért és milyen weboldalra van szükséged.
Aktivitás
Ha minél inkább látható szeretnél lenni a neten – de szűkítsük le a kört most csak a Google találati listájára – akkor rendszeresen mutatnod kell magadból, illetve a szolgáltatásaidból többet. Erre a legjobb lehetőség számodra a blogcikk írás, valamint a honlapod aloldalainak időnkénti tartalmi frissítése (szöveg aktualizálás, galéria bővítés, videó feltöltés, további aloldalak létrehozása).
Mint láthatod, ha szemléltetni szeretnéd minél színesebben és minél részletesebben azt, amit képviselsz, erre tökéletes eszköz a saját weblap. Hatékonysága, funkcionalitása az általad belefektetett energiától nagyban függ, mint ahogy ez az élet minden területére kivetítve is igaz. Ahol a fókusz, ott az energia. Ha nem követed a statisztikát, ha nem teszel lépéseket a javasolt fejlesztések irányába, akkor, bár jelen leszel a neten, de feszíteni az első helyeken csak akkor fogsz, ha a Te szektorodban kicsi a verseny az online tér tekintetében.
Marketing költségek
Fontos számunkra, hogy áttekinthető módon tegyük közzé az általunk nyújtott szolgáltatások árait. A közölt árak mindenféle rejtett költségek nélkül értendők. Azonban fontos tudnod, hogy a honlapod elkészítésének munkadíja egy kezdeti ráfordítás. A weboldal létrehozása egy start pozíció, ahonnan a hosszútávú építkezés indul. Itt megállhatsz vagy invesztálhatsz a folyamatos növekedésbe az anyagi kereteidhez mérten. A szabad a döntés joga adott, hogy fektetsz-e pénzt és energiát SEO tudatos blog írásba, social media jelenlétbe, reklámanyagok grafikai szerkesztésébe, PPC hirdetésekbe, stb. ..tehát mindabba ami egy márkát képes építeni.
Kapacitás átstruktúrálása
Hogy értem ezt? Mondok példát:
Adott az új honlapod, ami hozza az eredményeket, a Google találati listájának élmezőnyébe kerülve növekszik az e-mail fiókodban az árajánlatkérő levelek száma. Örülsz! Ha Te pont olyan szolgáltatást nyújtasz, amire árat csak akkor tudsz adni, ha szigorú számítások szerinti kalkulációt végzel, akkor az idődet áldozod a válaszlevelekbe. A beérkező megkeresésekből amennyiben nem mind hoz tényleges munkát és a levelek megválaszolásával töltött idő nem térül meg 100%-ban, abban az esetben az ügyfélszolgálati jellegű tevékenységeket célszerű kiszervezned, hogy se a munkaóráid, se pedig a magánéleted ne lássa kárát az új érdeklődők tájékoztatásának vagy az ajánlatkérő levelek megválaszolásának.
Ha úgy érzed cikkünk segítségedre volt és szívesen dolgoznál velünk, bátorítunk rá, hogy közös projektbe kezdjünk. Állunk az új kihívások elébe!