Ha honlapot szeretnél, ezekkel is számolj!

Te adod az ÉRTÉKET, én a MINŐSÉGET!

Készülj fel, hogy amennyiben honlapkészítésben gondolkodsz, az „alkotás” folyamatának kiindulópontjaként megbombázlak majd egy tucat kérdéssel.

Ha honlapot szeretnél, ezekkel is számolj!

Részemről azért a sok kérdés, mert szeretném megismerni az egyéni céljaidat, vágyaidat, amiket el szeretnél a honlapként „tárgyiasult” elhatározásoddal érni. Mindent innen indítunk. Így lesz előbb utóbb eredmény. Amikor kitöltöd a projekt adatlapot, árajánlatot kérsz, az árat elfogadod, esedékesé válik a személyes találkozó is. Természetesen nem jelent gondot, ha fizikailag nem tudunk összefutni, Skype-on, illetve telefonon is tudunk intézni hosszabb beszélgetéseket.

Árajánlatkérést követően ezekkel számolj:
Ha honlapot szeretnél, ezekkel is számolj!
Rugalmasság

A munka megkezdése előtt vázolod az elképzeléseidet, én pedig elmondom neked a lehetőségeket, a javaslataimat. Előfordulhat, hogy valójában teljesen másra van szükséged, mint amiben eddig gondolkodtál. Szóval benne van a pakliban az újragondolás lehetősége, ezért szükség lehet a részedről némi rugalmasságra. Ne aggódj, segítek, hogy tisztázódjon benned, milyen típusú weboldalra is van igazán szükséged. Ez röviden annyit tesz, hogy meghatározzuk a konkrét elvárásaidat az új honlapoddal kapcsolatban…és ezzel meg is tesszük az első lépést a produktív pozicionálás irányába.

Aktivitás

Ha a neten aktívan jelen akarsz lenni, ha prezentálni akarod azt, amit képviselsz, erre tökéletes eszköz a weblap. Ennek funkcionalitása a belefektetett energiától nagyban függ, mint ahogy ez az élet minden területére kivetítve is igaz. Ha hoztál már létre üzleti Facebook profilt, valószínűleg megtapasztaltad, hogy a követők, a like-ok, a megrendelések száma csak akkor növekszik, ha folyamatosan aktív vagy. Ráadásul nem is ér célba bármilyen aktivitás. Fontos tudnod, hogy ugyanez érvényes egy saját honlap esetében is. Ha nem frissíted a tartalmat időnként, ha nem követed a statisztikát, ha nem teszel lépéseket a javasolt fejlesztések irányába, akkor, bár jelen leszel a neten, de feszíteni az első helyeken valószínűleg nem fogsz.

Járulékos költségek

Fontos számomra, hogy áttekinthető módon tegyem közzé az általam nyújtott szolgáltatások árait. A közölt árak mindenféle rejtett költségek nélkül értendők. Azonban fontos tudnod, hogy a listaárak tájékoztató jellegű árak. Egy honlapkészítés munkadíjába nem tartozik bele a speciális promóciók bannereinek elkészítése, a blog írása, felöltött tartalom grafikai szerkesztése, stb. ..tehát mindazok a szolgáltatások, melyek extra időráfordítást igényelnek. Ezek elvégzése kalkulációt igényel. Természetesen az ilyen esetlegesen felmerülő költségekről minden esetben tájékoztatlak a félreértések elkerülése végett.

Időszakos fejlesztések

A jó eredmények érdekében szükséges lehet időnként a fejlesztés, a „vérfrissítés”. Ez viszont anyagi ráfordítást jelent, melyekkel a jövőben kalkulálni kell, pont úgy, ahogy autót birtokolva számolsz például a téli-nyári gumicserével. Nyilván semmi sem kötelező, csak indokolt.

Kapacitás átstruktúrálása

Hogy értem ezt? Mondok példát:

Adott az új honlapod, ami hozza az eredményeket, a Google találati listájának élmezőnyébe kerülve növekszik az e-mail fiókodban az árajánlatkérő levelek száma. Örülsz! Olyan szolgáltatást nyújtasz, amire árat csak akkor tudsz adni, ha szigorú számítások szerinti kalkulációt végzel. Ez nem 2 perc. Sajnos észreveszed, hogy a megkeresésekből nem mind hoz tényleges munkát. Rájössz, hogy az interneten keresztül rengetegen érdeklődnek, és a kapott válaszokat össze is vetik egymással, így a levelek megválaszolásával töltött idő nem térül meg 100%-ban. Ezzel mindenképp tervezz!

Ha honlapot szeretnél, ezekkel is számolj!

Ha gondolkodsz abban, hogy a honlapod üzleti Facebook profillal támogatod meg, annak kezelése szintén IDŐ! Erről bővebben itt.

Pintye Andrea - Dolgozzunk együtt!

Dolgozzunk együtt!

Szeretnéd, hogy az általad képviselt értékeket a megjelenésed is maximálisan támogassa?