Gyakori kérdések

Amennyiben kérdéseid lennének, nézz szét ezen az oldalon, az alábbi sorok biztosan a segítségedre lesznek!

Együttműködésre, folyamatra vonatkozó kérdések

  • Mikor tudsz kezdeni?

    A feladat beütemezése után, általában 50% előleg kifizetését követően tudom elkezdeni a munkát. Az előleg számlát a feladatok meghatározását és szerződésbe foglalását követően állítom ki, a végszámlát pedig a szerződésben meghatározott időpontban. Ez mindkettőnket véd. Vannak projektek, melyek kifutása hosszabb idő, azaz bár papíron a feladatok ütemezése lezárult, de maga a kivitelezés elhúzódik. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az anyagiak rendezése után sem engedem el a kezed, ha a feladat úgy kívánja.

  • Egyedül dolgozol vagy csapatban?

    A munka jellegétől függ. A maximális hatékonyság érdekében a feladatok komplexitása sok esetben csapatmunkát igényel. Tudok alkalmazkodni másokhoz, de a legjobb eredményt a saját csapatommal tudom garantálni.

  • Tulajdonképpen milyen munkát bízhatunk rád?

    Az online marketing területén értéket közvetítő, erős vizuális megjelenést és határozott, konkrét kommunikációs stratégiát követelő feladatok meghatározását és azok kivitelezését bízhatod rám/ránk.

  • Lehetünk üzleti partnerek?

    Amennyiben Te is hasonló területen tevékenykedsz és úgy gondolod szolgáltatásaink összekapcsolhatók, illetve tudnánk egymás munkájának értékét növelni az együttműködés révén, keress meg, hátha találunk kapcsolódási pontokat!

  • Mennyi szabad kapacitásod van?

    Üresjáratról nem igazán tudunk beszélni. :D A szabad kapacitás a megvalósításra váró feladat és a bevethető erőforrások függvénye is. Az éppen futó projektek prioritása nagyban befolyásolja, hogy mikor és milyen jellegű új munkát tudok vállalni. Kérlek számolj azzal, hogy külsős marketing tanácsadóként csak korlátozott számú ügyfelet tudok kiszolgálni. Vedd fel velem a kapcsolatot és érdeklődj.

  • Milyen áron dolgozol?

    Vannak fix áras szolgáltatások és vannak projektre szabottak is. Sokan vannak jelen a piacon a szakmában, sokan sokféleképpen dolgoznak, viszont az árversenyben én nem veszek részt. Tehát ha a legolcsóbb megoldást keresed, nem én leszek az embered, viszont ha számodra fontos a jó ár–érték arány, akkor helyben vagy.

  • Mennyi tapasztalatod van a szakmában?

    Több, mint 10 éve vagyok a szakmában. Volt szerencsém tapasztalatot szerezni grafikai stúdióban, illetve multinál is, de ma már csak a saját vállalkozásomban dolgozom, azokkal az ügyfelekkel, akik számára érték lehet az, amit az évek során megtanultam. Minden ügyfél egyénre szabott megoldásokat igényel, így folyamatosan minden feladatból tanulok.

  • Mikor kell fizetnem?

    Szerződéskötést követően, az előlegszámla kiállításakor, valamint a munka végeztével a végszámla kiállítása után.

Megjelenésre vonatkozó kérdések

  • Más grafikai stúdió által készített arculattal tudsz dolgozni?

    Igen. Ha az arculati irányvonalat tovább lehet vinni a meghatározott felületekre és szakmailag helytállónak ítélhető meg.

  • Mit foglal magába egy arculattervezés?

    A hagyományos értelemben vett arculattervezés határvonalai kezdenek elmosódni. A kisarculati elemeket képező logó, névjegykártya, levélpapír, boríték mellett előtérbe kerültek a social profilok, melyeken szintén nélkülözhetetlen az egységes megjelenés, ezért a ténylegesen használt felületekhez igazodva javaslom "kulcsrakészen" megtervezni és átadni a grafikát.

Marketing, SEO kérdések

  • Honnan tudhatom, hogy a definiált feladatok valóban indokoltak?

    Ismerem a gyors megoldást kínáló, jól csengő – ám valójában üres – bullshit-eket, de a gyakorlatban, nem ezek hozzák a megoldást. A kivitelezési feladatok megszervezése elemzést és komplex rendszerszemléletet igényel a rövid (prioritást élvező) és hosszútávú célok tükrében. A feladatokat én határozom meg az elvárások és a tudásom szerint, de együtt döntjük el, hogy melyik kerül megvalósításra a Te erőforrásaidnak megfelelően.

  • Marketingre van garancia?

    Vagyis úgy akartad kérdezni, hogyan fordítható a pénzem a lehető leghatékonyabban olyan marketing eszközökre melyek hosszútávon eredményeket hoznak majd? Teljesen ügyfél-, illetve feladatfüggő, hiszen minden vállalkozásnak vannak lehetőségei, korlátai, illetve egy fejlődési üteme. Ezekhez mérten lehet a rendelkezésre álló eszközökkel „játszani”. A marketingben minden lépésnek van egy következménye, azaz valamerre mindig billen a mérleg nyelve. Minden döntést együtt hozunk meg, én a tudásommal és a hozzáértésemmel azt tudom neked garantálni, hogy együtt olyan megoldásokat találunk, melyek az erőforrásaidhoz és a pénztárcádhoz mérten a legjobb eredményeket tudják biztosítani.

  • Új honlappal első helyre fogok kerülni a Google-ben?

    Az új honlap technikailag az alapvető SEO beállításokat természetesen tartalmazza, de az organikus forgalomnövekedés jól szervezett, folyamatos marketing tevékenységet, valamint a célcsportra szabott értékközpontú tartalomgyártást igényel. A Google algoritmusa folyamatosan frissül, így mára a régi keresőoptimalizálási módszerekkel nem mész sokra. Tulajdonképpen röviden a jó SEO érték egyenesen arányos a felhasználó számára értékes, releváns, folyamatosan frissülő tartalommal.

Weboldalra vonatkozó kérdések

  • A honlapkészítés mennyibe kerül?

    Ahány ügyfél, annyi elképzelés, annyiféle lehetőség. Egy honlap elkészítésének árát rendkívül sok tényező befolyásolhatja. Készülhet honlap komplex marketing rendszerbe funkcionálisan építve vagy konkrét elképzelés alapján konkrét elvárásokkal. Az ár a projekt során elvégzendő feladatok függvényében növekszik.

  • Mennyi idő egy honlap elkészítése?

    Ha minden felhasználandó anyagot a rendelkezésünkre tudsz bocsájtani, akkor egy bemutatkozó jellegű weboldal akár 3-4 hét alatt is elkészülhet. Egy bonyolultabb struktúrájú portál esetén azonban akár több hónappal is számolhatunk. Akárcsak az árkalkuláció, ez is a befektetett munkától függ, valamint egy technikailag késznek mondható, megrendelő által elfogadott honlap további „utómunkát” is igényelhet.

  • Új honlapra nem tudok most áldozni, a jelenlegit kellene bővíteni, frissíteni. Tudod vállalni?

    Nem. Más munkájába úgymond nem nyúlunk bele. Csak olyan honlapért vállalunk felelősséget, amit az alapoktól kezdve együtt csiszolgatunk, tökéletesítünk a minőségi irányelveink és a közös megállapodás szerint.

  • Lehet később bővíteni az új weboldalamat?

    Igen, viszont minden tervezett funkcionális bővítésről beszélnünk kell, az adott feladat előtt, illetve a funkcionális bővítés külön árkalkulációt igényel.

  • A meglévő tartalmakat át tudjátok venni?

    Minden esetben Word dokumentumban kérjük a felhasználásra szánt anyagokat átadni. Ez garantálja a munkafolyamatok optimális megszervezését.

Pintye Andrea - Dolgozzunk együtt!

Dolgozzunk együtt!

Szeretnéd, hogy az általad képviselt értékeket a megjelenésed is maximálisan támogassa?