Gyakori kérdések

A modern, időtálló és több csatornán is helytálló grafikák minőségi kivitelezése profi és megbízható grafikus partnert igényel! A weboldal keresőoptimalizálása pedig szintén szakember segítségét indokolja. Mindezekben mi segítünk Neked!

Együttműködésre, folyamatra vonatkozó kérdések

  • Mikor tudjátok kezdeni a munkát?

    Hatékonyságunk és a vállalt határidők teljesíthetősége a projektek precíz ütemezésén, valamint a munkafolyamataink szigorú tartásán is múlik. Feladattípus, betáblázottság, valamint megállapodásfüggő, hogy mikor tudunk kezdeni, vagy milyen határidővel tudjuk vállalni az adott projektet. A konkrét feladat meghatározását, beütemezését, szerződésbe foglalását, valamint az előlegszámla teljesítését követően szoktuk elkezdeni a tényleges kivitelezést. Vannak megbízások, melyek kifutása rövidebb vagy épp hosszabb idő. Ez a ránk bízott feladat összetettségének, illetve a közös megállapodásnak a függvénye.

  • Szoktatok együtt dolgozni marketing kivitelezési projekt kapcsán másokkal?

    A munka jellegétől és a feladatok komplexitásától függ. Bizonyos megbízások esetén a maximális hatékonyság érdekében indokolt lehet a szoros csapatmunka külsős megbízottakkal vagy a megbízó saját csapatával, más ügynökségekkel. Tudunk alkalmazkodni másokhoz, illetve produktívan együtt dolgozni velük, amennyiben a mi elvárásainkat is tiszteletben tartják. A legjobb eredményt azonban jellemzően a saját csapatunkkal tudjuk garantálni.

  • Tulajdonképpen milyen munkát bízhatunk rátok?

    Értéket és minőséget közvetítő, erős vizuális megjelenést kommunikáló online és offline cégarculat létrehozását, mely képes helytállni funkcionálisan az összes általad alkalmazott csatornán. Ránk bízhatod a céljaidhoz igazított üzleti honlapod elkészítését, illetve támszkodhatsz ránk a jövőt érintő kommunikációs stratégiád meghatározását illetően is. Bizonyos esetekben indokolt lehet a jelenlegi marketing tevékenységed auditálása, felhasználói útvonalaid átvizsgálása, amennyiben elakadást tapasztalsz vagy szeretnéd felülvizsgálni azt, hogy a márkád mit közvetít magáról jelenleg, van-e a folyamataidban hiba, fejlesztésre váró terület. Tulajdonképpen rá tudunk mutatni arra, hogyan látnak mások.

    Konkrét kivitelezési megbízások esetén x határidőre szerződünk, márkaépítési tanácsadás esetén pedig havidíjas megállapodás szerint a hosszútávú együttműködésben hiszünk, ami az eredmények kiértékelésén alapuló, dokumentált stratégiai lépésekre épül. A branding járuléka a profi tartalommarketing (közösségi média jelenlét, keresőoptimalizált szövegírás) igénye. Ezekben is számíthatsz ránk. A social media jelenlét akkor sikeres igazán, ha nem csak a saját profilodon kommunikálsz, hanem mindenhol, ahol a szolgáltatásod megoldást kínálhat a célcsoportodnak. Ennek eszközeként a márkamonitoring szolgáltatásunkat ajánjuk Neked. Csak akkor válassz minket partnernek, ha a részletekben rejlő minőség számodra is olyan fontos, mint számunkra. Mi a profi kivitelezésben, az egyenes beszédben és az egyenrangú munkakapcsolatban hiszünk. Várjuk érdeklődésed, ha mindezekkel Te is tudsz azonosulni!

  • Lehetünk üzleti partnerek?

    Amennyiben Te is hasonló területen tevékenykedsz és úgy gondolod szolgáltatásaink összekapcsolhatók, illetve tudnánk egymás munkájának értékét növelni az együttműködés révén, keress meg minket, hátha találunk kapcsolódási pontokat! Hiszünk az értékes munkakapcsolatokban. Vendégcikk csere lehetősége is adott a honlapunk felületén minőségi linképítés céljából.

  • Mennyi szabad kapacitásotok van?

    Üresjáratról nem igazán tudunk beszélni. A szabad kapacitás a megvalósításra váró feladat és a bevethető erőforrások függvénye is.

    Az éppen futó projektek prioritása nagyban befolyásolja, hogy mikor és milyen jellegű új munkát tudunk vállalni. Kérlek számolj azzal, hogy külsős marketing tanácsadóként pedig csak korlátozott számú ügyfelet tudunk kiszolgálni. Vedd fel velünk a kapcsolatot és érdeklődj.

  • Milyen áron dolgoztok?

    Kínálunk fix áras, havidíjas és projektre szabott szolgáltatásokat is. Sokan vannak jelen a piacon a szakmában, sokan sokféleképpen dolgoznak, viszont az árversenyben mi nem veszünk részt. Garanciát vállalunk az általunk végzett munka minőségére, tehát ha minket választasz nincs lutri, hogy a végeredménnyel elégedett leszel-e vagy sem. Szaktudásunkról megbizonyosodhatsz, ha elolvasod a blogbejegyzéseinket, követed az Instagram és Facebook csatornánkat, megtekinted a honlapunkra feltöltött referenciákat vagy elolvasod az ügyfeleink véleményeit. Ha a legolcsóbb megoldást keresed, nem mi leszünk az embereid, viszont ha számodra fontos a jó ár-érték arány, a garantált minőség és a megbízhatóság, akkor helyben vagy.

  • Mennyi tapasztalatotok van a szakmában?

    Több, mint 15 éve vagyunk a szakmában. Volt szerencsénk tapasztalatot szerezni grafikai stúdióban, illetve multinál is, de ma már csak a saját vállalkozásunkban dolgozunk, azokkal az ügyfelekkel, akik számára érték lehet az, amit az évek során megtanultunk. Minden ügyfél egyénre szabott megoldásokat igényel, így folyamatosan minden feladatból tanulunk.

  • Mikor kell fizetnem?

    Szerződéskötést követően, az előlegszámla kiállításakor, valamint a munka végeztével a végszámla kiállítása után.

  • Mi a vendégcikk írás legfőbb előnye?

    Lényegében a minőségi linképítés. Saját blog írás mellett lehetőséged van a honlapod organikus forgalmának növelésére a technikai SEO fókuszú vendégblogolás révén is, mely már a tartalommarketing magasabb szintjének minősül. A kimondottan keresőmotorokra optimalizált SEO alapú szövegírás alapos kulcsszókutatással kezdődik, épp ezért egy jól megírt tartalom révén kölcsönösen előnyöket élvez mind a cikk szerzője, mind a cikk publikálója. Vendégcikk csere témában olvasd el a hozzá kapcsolódó blogcikkünket!

Egységes megjelenést, cégarculatot érintő kérdések

  • Más grafikai stúdió által készített arculattal tudtok dolgozni?

    Igen. Ha az arculati irányvonalat tovább lehet vinni a meghatározott felületekre és szakmailag helytállónak ítélhető meg.

  • Mit foglal magába egy arculattervezés?

    A hagyományos értelemben vett arculattervezés határvonalai kezdenek elmosódni. A kisarculati elemeket képező logó, névjegykártya, levélpapír, boríték mellett előtérbe került a social profilok egységes megjelenése is, hiszen az arculathoz igazított megjelenés minden felületen fontos. Amennyiben minden kommunikációs csatornán profi, a marketinget vizuálisan és funkcionálisan is támogató cégarculatban gondolkodsz, tőlünk akár a ténylegesen használt felületekhez igazított, kulcsrakész grafikát kapsz.

  • Mi a logó jelentése és jelentősége?

    Bizonyára tudod, hogy a márkaépítés során vizuálisan kitűnni a tömegből a márkához passzoló professzionális logóval, illetve trendeknek megfelelő arculattal lehet. Ahhoz, hogy már maga az embléma tervezés is igazán sikeres legyen, a funkcionalitás, a jó pozicionálás és a minőségi kivitelezés létfontosságú. Ha logótervezés előtt állsz, fogadj tőlünk pár gondolatot, melyeket blogcikk formájába öntöttünk.

  • Logó készítés során a saját kabalafigura indokolt lehet?

    Igen. Az alkalmazott grafika területén a kabala tervezés, mint egyedi illusztráció rajzolás nagyon hatásos lehet. Szakmai kifejezéssel élve mascot design kategóriába soroljuk azokat a logókat, melyekben központi elemként egy azonosítható karakter szerepel. Írtunk róla egy cikket, hogy kiknek és miért lehet érdemes alkalmazni saját figurát a márkaépítés során.

  • Milyen egy modern, flat stílusú, minimalista logó?

    Kétdimenziós, letisztult, árnyékoktól, effektektől mentes. Ez a fajta kialakítás akár egy webhely gyorsabb betöltődését is meg tudja támogatni. Nagy márkák példáján blogcikkünkben szemléltetjük számodra, hogy a flat design miért elnyös, illetve hogy a logó evolúció miért is indokolt a digitális világban a sokoldalú felhasználhatóságot tekintve.

  • Mikor lehet szükséges a logótervezés?

    A személyre szabott logó egy eszme, vállalkozás, márka védjegyeként az azonosítás eszközeként funkcionál. Meghatározza az arculat stílusát, segít a célközönségnek az azonosításban, illetve a többi piaci szereplőtől történő megkülönböztetésben. Cikkünkben összefoglaltuk, mely esetekben merül fel leggyakrabban az egyedi logó készítés igénye.

  • Milyen a jó logó tervező partner?

    A logótervezés egy alkotói folyamat, mely során a szimbólumok, szövegek, színek és formák egységbe rendeződnek. Egy jó grafikus képes teljesíteni absztrakt és figuratív logó készítési megbízást is és tisztában van a funkcionalitást biztosító alapvető szakmai irányelvekkel. Blogcikkünkben olvashatsz bővebben arról, mit is jelent a megfelelő kivitelezésés és a megbízhatóság.

Márkaépítés, marketing témájú kérdések

  • Honnan tudhatom, hogy a definiált feladatok valóban indokoltak?

    Ismerjük mi is a gyors megoldást kínáló, jól csengő – ám valójában üres – bullshit-eket, melyek könnyen eladják magukat, de tőlünk nem ezt kapod! Elemzések eredményeinek kiértékelésében, tényeken alapuló valódi megoldásokban és a célig téged eljuttatni képes lépésekben hiszünk, melyeket Te teszel meg, de a biztos lépéseket garantáló szakmai tanácsokat mi biztosítjuk hozzá neked. A kivitelezési feladatok konkretizálása elemzést és komplex rendszerszemléletet igényel. Ez a mi erősségünk, a közös munkához többek között ezt adjuk hozzá. A rövid (prioritást élvező) és hosszútávú célok ismeretében a megvalósításra kerülő feladatokat az elvárásoknak megfelelően és a tudásunk szerint veled együtt határozzuk meg. Segítünk, hogy egy más perspektívából látni a fától az erdőt.

  • Marketingre van garancia?

    Vagyis úgy akartad kérdezni, hogyan fordítható a pénzem a lehető leghatékonyabban olyan marketing eszközökre melyek mind rövid-, mind hosszútávon eredményeket hozhatnak? Teljesen ügyfél-, illetve feladatfüggő, hiszen minden vállalkozásnak vannak lehetőségei, korlátai, illetve egy fejlődési üteme. Ezekhez mérten lehet a rendelkezésre álló eszközökkel „játszani”. A marketingben minden lépésnek van egy következménye, azaz valamerre mindig billen a mérleg nyelve. Minden döntést együtt hozunk meg. Mi a tudásunkkal és tapasztalatainkkal azt tudjuk neked garantálni, hogy együtt olyan megoldásokat találunk, melyek az erőforrásaidhoz és a pénztárcádhoz mérten a legjobb eredményeket tudják biztosítani.

  • Mi egy marketing szakértő, marketinges kolléga feladata?

    A marketing üzleti termékek vagy szolgáltatások reklámozását jelenti és lehetővé teszi azok stratégiai megjelenítését a potenciális célközönséggel. Segít abban, hogy bizonyítsd hitelességed és kiválóságod. Marketing nélkül a márkádnak lényegében nincs hangja. A marketing tanácsadó pedig kijelöl irányokat, hogy a a megfelelő üzeneteket kommunikáld a megfelelő módon a különböző csatornákon. Ha marketinges partnert keresel, ezt a cikket mindenképpen olvasd el!

Honlapkészítéssel, SEO-val kapcsolatos kérdések

  • A honlapkészítés mennyibe kerül?

    Ahány ügyfél, annyi elképzelés, annyiféle lehetőség. Bár oldalunkon feltüntettük a leggyakoribb weboldal készítés csomagok listáját, tudnod kell, hogy egy személyre szabott honlap elkészítésének költségét rendkívül sok tényező befolyásolhatja. Készülhet weblap marketing rendszerbe funkcionálisan építve, egy elképzelés alapján konkrét elvárásokkal, de a kivitelezést teljesen ránk bízva is, szabad kezet adva a kivitelezés során. Az ár az elvégzendő feladatokkal arányosan növekszik. Weboldal készítés árak témában írtunk egy blogcikket is.

  • Milyen határidővel tudtok vállalni megbízást?

    Ha minden felhasználandó anyagot a rendelkezésünkre tudsz bocsájtani, akkor egy bemutatkozó jellegű weboldal akár 4 hét alatt is elkészülhet. Egy bonyolultabb struktúrájú portál esetén azonban ettől több idővel kell számolni. Akárcsak az árkalkuláció, ez is a befektetett munkától függ, valamint egy technikailag késznek mondható, megrendelő által elfogadott honlap később, egy újabb megbízás szerint további „utómunkát” is igényelhet. Grafikai jellegű munka esetén az elképzelés meghatározását és a szerződést kötést követően rövidebb határidőkkel lehet számolni.

  • Jelenlegi weblapom szeretném bővíteni, frissíteni. Tudjátok vállalni?

    Nem. Más munkájába úgymond nem nyúlunk bele. Csak olyan honlapért vállalunk felelősséget, amit az alapoktól kezdve együtt csiszolgatunk, tökéletesítünk a minőségi irányelveink és a közös megállapodás szerint.

  • Lehet később bővíteni az új weboldalamat?

    Igen, hiszen a tartalmi módosítások lehetőségét a rendelkezésedre bocsájtott admin felület biztosítja számodra a honlap átadását követően. A módosítások elvégzését természetesen kérheted tőlunk is. Olyan funkcionális bővítések, melyek magát a struktúrát is befolyásolják, külön árkalkulációt igényelnek.

  • A meglévő tartalmakat át tudjátok venni?

    Igen, de új tartalmat, felhasználásra szánt anyagokat minden esetben Word dokumentumban kérjük átadni. Ez garantálja a munkafolyamatok optimális megszervezését.

  • Mitől jó egy honlap?

    A jó és a rossz webhelyek közötti alapvető különbség a vizuális vonzerőben, a következetes kommunikációban és abban rejlik, hogy segíti-e a vállalkozást az üzleti célok elérésében. Egy jó weboldal áttekinthető szerkezetű, felhasználóbarát, könnyen kezelhető, reszponzív és a felhasználók számára értékes információkat közöl. Ezzel szemben egy rossz weboldal még akár bosszúságot is okoz. Ha saját céges, üzleti honlap készítés előtt állsz, olvasd el cikkünket, mert a minőségnek vannak fontos elemei és ezeket összegyűjtöttük Neked egy kupacba.

  • Melyek a legfontosabb SEO trendek 2022-ben?

    Bár a Google algoritmusok rohamos tempóban fejlődnek, a folyamatos keresőoptimalizálás továbbra is szükséges a találati listában elfoglalni kívánt jó pozíciók megszerzéséhez és megtartásához. A 2022. évi SEO marketing stratégia meghatározásához íme pár rangsorolást befolyásoló tényező, melyekbe betekintést kínál cikkünk.

  • Mit jelent a webdesign készítés a gyakorlatban ma?

    A jól teljesítő weblapokkal szemben támasztott elvárás, hogy minden eszközön jól használhatók legyenek az asztali számítógépektől kezdve egészen az okostelefonokig. A reszponzívitás rangsorolást befolyásoló tényezők között szerepel, a profi kivitelezéshez pedig szükségszerű, hogy tartalom felhasználóbarát megjelenítése szempontjából maga a webdesign is rugalmas, illetve minél jobban optimalizált legyen. A webdesign tervezés folyamata került szemléltetésre ebben a blogcikkben.

  • A honlap készítés árak között miért lehetnek lényegi különbségek?

    Cégtulajdonosként, vállalkozóként, ha szeretnél egy saját webhelyet, választhatsz egyedi kódolású vagy nyílt forráskódú sablon alapján felépített webhely között. Gyors és olcsó megoldásnak tűnhet például egy jó WordPress sablon, ha a weboldal készítés során az árak a döntő tényező. Azonban a hosszútávú fenntarthatóságot tekintve a teljesen rád szabott honlap kínál jobb garanciát a versenyképességre. A témában írtunk számodra egy cikket is, hogy a két lehetőséget könnyebb legyen összehasonlítani.

  • Mi az a SEO?

    SEO (Search Engine Optimization) a keresőoptimalizálás rövidítése. Olyan folyamat, amely során egy weboldalt vagy weboldalakat optimalizálnak annak érdekében, hogy a keresőmotorok, például a Google, a lehető legjobban rangsorolják őket a releváns kulcsszavak keresési eredményeiben.

  • Mi a kulcsszókutatás jelentősége?

    A kulcsszókutatás során olyan kulcsszavakat azonosítunk, amelyekre a potenciális látogatók valószínűleg keresnek. Ez meghatározza a tartalmi stratégiát és segít megtalálni a legrelevánsabb kulcsszavakat az optimalizáláshoz.

  • Mi az on-page és off-page SEO?

    Az on-page SEO a weboldal belső elemekkel foglalkozik, például a címekkel, meta leírásokkal, tartalommal és struktúrával. Az off-page SEO pedig az oldalra mutató hivatkozások (backlink-ek) és más külső tényezők, például a közösségi média és az online hírnév kezelésével foglalkozik.

  • Milyen szerepe van a backlink-eknek a SEO-ban?

    A backlink-ek olyan más weboldalakról érkező hivatkozások, amelyek a weboldaladra mutatnak. A minőségi backlink-ek növelik az oldal hitelességét a keresőmotorok szemében, és hozzájárulnak a jobb helyezések eléréséhez a keresőmotorok találati listájában.

  • Mi az a meta leírás, és miért fontos?

    A meta leírás egy rövid, informatív szöveg, amely a keresőmotorok találati listájában jelenik meg egy weboldal címe alatt. A megfelelően megfogalmazott meta leírás segíti a látogatókat abban, hogy eldöntsék, hogy a kattintsanak-e az adott találatra, vagy sem.

  • Mi a mobilbarát tervezés (responsive design) jelentősége?

    A mobilbarát tervezés olyan weboldaltervezési módszer, amely lehetővé teszi, hogy az oldal megfelelően jelenjen meg és használható legyen mobil eszközökön, például okostelefonokon és táblagépeken. A mobilbarát oldalakat a keresőmotorok előnyben részesítik a mobilkészülékeken kereső látogatók érdekében.

  • Mi az a helyi SEO?

    A helyi SEO célja, hogy egy vállalkozás vagy szolgáltatás helyi keresési eredményekben való jobb megjelenítését biztosítsa. Ez különösen fontos azoknak a vállalkozásoknak, amelyek helyi szinten ügyfeleket szeretnének szerezni.

  • Mi az a közzétett tartalom (evergreen content)?

    A közzétett tartalom olyan tartalom, amely hosszú távon releváns és értékes marad a látogatók számára. Ilyen tartalom lehet például útmutatók, tippek és információk, amelyek idővel nem veszítik el értéküket.

  • Hogyan mérhető az SEO eredményessége?

    A SEO eredményességét különböző módszerekkel mérhetjük, például a látogatószám növekedésével, a kulcsszavak helyezéseivel a keresőmotorokban, a konverziók növekedésével és az online hírnév javulásával.

  • Mi a Google Analytics és a Google Search Console szerepe az SEO-ban?

    A Google Analytics segít a weboldal teljesítményének és a látogatói viselkedés elemzésében. A Google Search Console pedig lehetővé teszi az oldal indexelésének ellenőrzését és további SEO adatok elérését a Google keresőben.

  • Új honlappal első helyre fogok kerülni a Google-ben?

    Az új honlap a profi technikai SEO-t természetesen tartalmazza, de az organikus forgalomnövekedés jól szervezett marketing tevékenységet, valamint a célcsoportra szabott, folyamatos értékközpontú tartalomgyártást igényel. A Google algoritmusa rendszeresen frissül, így mára a régi keresőoptimalizálási módszerekkel nem mész sokra. Tulajdonképpen kijelenthetjük, hogy a jó SEO érték egyenesen arányos a felhasználó számára értékes, releváns, folyamatosan frissülő tartalommal. A minőségi és technikailag is jól szuperáló tartalomgyártáshoz természetesen adunk neked tanácsokat, azaz megmutatjuk a szükséges lépéseket. Összehoztunk neked egy kis olvasnivalót is arról, hogy milyen gyakorlat vezet el odáig, hogy a Google találati listáján előkelő helyre kerülj.

Dolgozzunk együtt!

"Ne feledd: csak egyszer kelthetsz első benyomást!"