Mit jelent a tartalommarketing?
Ha valaki hatással van rád, azt nem tudod csak úgy kiverni a fejedből.
Definíciója szerint a tartalommarketing egy eszköz a márkád számára, ami segít behívni az ügyfeleket, hogy számukra valóban értékes tartalmat és ajánlatokat tudj felkínálni, ezeket pedig különböző csatornákon tudd minél szélesebb körben megismertetni a célcsoportoddal.
A marketingedben ez biztosítja, hogy válaszaid legyenek a közönséged kérdéseire és ápolni tudd a körülötted kialakuló közösségeddel a kapcsolatot, sőt akár be is tudd vonni őket a fejlesztési irányok meghatározásába.
Miért fontos a tartalommarketing?
Mert számos üzleti célt képes támogatni, mint például:
- konverziók javítása,
- leadek és bevételek generálása,
- márka hírnév ápolás,
- marketing optimalizálás,
- működési hatékonyság, szervezetfejlesztés,
- CX – pozitív vásárlói, illetve márka élmény,
- innováció
Az igazán jó tartalom több fronton is hatást vált ki!
A profi márka kommunikációja nem hirdetési alapanyagként szolgál, hanem megismerve a közönség fájdalompontjait, megoldja az érdeklődő felmerülő problémáit.
Hatékonysága pedig a következő jellemzőkben nyilvánul meg:
- vizuális nyelvében minden felületen egységes,
- szövegezésében kellően informatív (sőt akár edukatív jelleggel is bírhat),
- értéket ad az embereknek, a képviselt eszmét tekintve vonzó,
- az adatvezérelt stratégiákat tudatosan alkalmazva láthatóvá tesz,
- a láthatóság révén pedig segít a kiterjedésben, esélyt kínál az elköteleződésre.
A következő jelei lehetnek, ha a tartalommarketinged nem elég következetes:
- Nehezen tudod alátámasztani az erőfeszítések üzleti értékét.
- Nem egyértelmű, hogyan jutnak el az új látogatók a konverzióig.
- Fontolgatod a reklám célú költségvetések átcsoportosítását.
- A márkád iránti elköteleződés gyenge.
Tudunk Neked segíteni!
Szakértői háttértámogatásunkkal saját szolgálatodba tudod állítani az általad közvetíteni kívánt információt a legkülönbözőbb formákban, mint például:
- aktuális hírek, szezonális ajánlatok közzététele,
- e-book, katalógus rendelkezésre bocsájtása,
- esettanulmányok, keresőoptimalizált blogcikkek, PR cikkek, vendégcikkek publikálása,
- használati utasítások, SEO barát termékleírások,
- megkapó, célcsoport specifikus hirdetések,
- látványos, figyelemfelkeltő közösségi média posztok,
- gyakori kérdések és rájuk adott válaszok listája,
- ügyfélvélemények feltüntetése...
Megnyerő keresőoptimalizált szövegírás
Mi ezekkel az eszközökkel tudunk segíteni Neked a minőségi potenciális ügyfelek folyamatos beáramlásában!
A különféle platformok, kommunikációs csatornák hatékonyságának felülvizsgálata, illetve a csatornák teljesítményének javítása kihívások elé állíthatnak, hiszen az információ, mint adat mélyebb rálátást igényelhet. Elakadtál? Szakmai javaslatokra van szükséged? Itt vagyunk! Ezzel foglalkozunk. A tanácsadáson túl a kivitelezési feladatokat is ránk bízhatod.
Miért mi?
Az eredményesnek nevezhető tartalommarketing alapos piackutatás, specifikus elemzések és a következetes, fenntartható, személyre szabott tartalomgyártási protokoll produktuma. Semmit nem bízunk a véletlenre. A marketingkommunikációs stratégia indokoltságát tapasztalatainkon túl szoftveresen is alátámasztjuk. Fogjuk a kezed, hogy ne lépj vakvágányra.
Tartalommarketing a gyakorlatban
A tudás végtelen kaland a bizonytalanság szélén.
A közös munka során nagyobb rálátásod lesz, hogy mit is jelent a tudatos marketingkommunikáció, a Google barát szövegírás, illetve hogyan tartható fenn tartalommarketing konzekvensen és könnyedén. Ha együtt dolgozunk a céljaidért megtanulod:
- hogyan lehet kulcsszókutatást végezni,
- hogyan tudsz a Google robotok szeme előtt garantáltan láthatóvá válni a keresőoptimalizált szöveges tartalom révén,
- mi alapján érdemes a célközönséged számára valóban releváns információkat létrehozni,
- miért olyan fontos a technikai SEO fókuszú, mobilra optimalizált (Mobile First) weboldalstruktúra, illetve a gyors betöltődést biztosító reszponzív webdesign,
- miképpen tesz önazonossá és megkülönböztethetővé a jó grafika,
- hogyan aknázd ki a márkád köré felépített közösségben rejlő potenciált a fejlesztési irányok kijelölése során.
Garantált minőség
Minden munkafolyamatunkat arra építjük, hogy az elvállalt projektbe minden tudásunkat beletehessük. Nyugodt lehetsz, hogy árban és minőségben a legjobbat kaptad, nem fogy el a tudásunk munka közben, számíthatsz ránk évek múlva is, akárcsak a többi ügyfelünk.
Tartalommarketing
A különféle platformok hatékony online marketing eszközök lehetnek megfelelő tartalomgyártás és következetes marketingkommunikáció esetén. Azonban a csatornák teljesítményének javítása számos kihívás elé állíthatja a márkákat. Javaslatokra van szükséged?
-
Funkcionalitás
Marketing startégiához, illetve piaci pozicionáláshoz igazított látványos, egyedi design.
-
Konverziónövelés
Hirdetések hatékonyságát támogató, karakteres vizuális nyelv az arculatot erősítő képi információk révén.
-
Versenytárs elemzés
Termékfejlesztés, marketing stratégia okán indokolt konkurencia elemzés.
-
Marketing fókusz
Gyakorlatban alkalmazható stratégiai célok konkrét feladatokkal.
-
Keresőoptimalizálás
Alapos kulcsszó lefedettség, hogy garantáltan megtaláljanak a keresőkben.
-
Minőségi tartalom
Kulcsszavak, kulcsszó kombinációk, valamint kapcsolódó keresési kifejezések szerint felépített tartalom struktúra.
-
Releváns tartalom
Dokumentált kulcsszó és keresési kifejezés lista alapján felépített struktúra.
-
Partneri kapcsolat
Folyamatos rendelkezésre állás a teljes kivitelezés során, és átadás után sem hagyunk magadra.