Célravezető
stratégia,
következetes
tartalomgyártás.

Tartalommarketing

Mit jelent a tartalommarketing?

Ha valaki hatással van rád, azt nem tudod csak úgy kiverni a fejedből.

Definíciója szerint a tartalommarketing egy eszköz a márkád számára, ami segít behívni az ügyfeleket, hogy számukra valóban értékes tartalmat és ajánlatokat tudj felkínálni, ezeket pedig különböző csatornákon tudd minél szélesebb körben megismertetni a célcsoportoddal.

A marketingedben ez biztosítja, hogy válaszaid legyenek a közönséged kérdéseire és ápolni tudd a körülötted kialakuló közösségeddel a kapcsolatot, sőt akár be is tudd vonni őket a fejlesztési irányok meghatározásába.

Az igazán jó tartalom több fronton is hatást vált ki!

A profi márka kommunikációja nem hirdetési alapanyagként szolgál, hanem megismerve a közönség fájdalompontjait, megoldja az érdeklődő felmerülő problémáit.

Hatékonysága pedig a következő jellemzőkben nyilvánul meg:

  • vizuális nyelvében minden felületen egységes,
  • szövegezésében kellően informatív (sőt akár edukatív jelleggel is bírhat),
  • értéket ad az embereknek, a képviselt eszmét tekintve vonzó,
  • az adatvezérelt stratégiákat tudatosan alkalmazva láthatóvá tesz,
  • a láthatóság révén pedig segít a kiterjedésben, esélyt kínál az elköteleződésre.

A következő jelei lehetnek, ha a tartalommarketinged nem elég következetes:

  • Nehezen tudod alátámasztani az erőfeszítések üzleti értékét.
  • Nem egyértelmű, hogyan jutnak el az új látogatók a konverzióig.
  • Fontolgatod a reklám célú költségvetések átcsoportosítását.
  • A márkád iránti elköteleződés gyenge.

Megnyerő keresőoptimalizált szövegírás

Mi ezekkel az eszközökkel tudunk segíteni Neked a minőségi potenciális ügyfelek folyamatos beáramlásában!

A különféle platformok, kommunikációs csatornák hatékonyságának felülvizsgálata, illetve a csatornák teljesítményének javítása kihívások elé állíthatnak, hiszen az információ, mint adat mélyebb rálátást igényelhet. Elakadtál? Szakmai javaslatokra van szükséged? Itt vagyunk! Ezzel foglalkozunk. A tanácsadáson túl a kivitelezési feladatokat is ránk bízhatod.

Miért mi?

Az eredményesnek nevezhető tartalommarketing alapos piackutatás, specifikus elemzések és a következetes, fenntartható, személyre szabott tartalomgyártási protokoll produktuma. Semmit nem bízunk a véletlenre. A marketingkommunikációs stratégia indokoltságát tapasztalatainkon túl szoftveresen is alátámasztjuk. Fogjuk a kezed, hogy ne lépj vakvágányra.

Tartalommarketing a gyakorlatban

A tudás végtelen kaland a bizonytalanság szélén.

A közös munka során nagyobb rálátásod lesz, hogy mit is jelent a tudatos marketingkommunikáció, a Google barát szövegírás, illetve hogyan tartható fenn tartalommarketing konzekvensen és könnyedén. Ha együtt dolgozunk a céljaidért megtanulod:

  • hogyan lehet kulcsszókutatást végezni,
  • hogyan tudsz a Google robotok szeme előtt garantáltan láthatóvá válni a keresőoptimalizált szöveges tartalom révén,
  • mi alapján érdemes a célközönséged számára valóban releváns információkat létrehozni,
  • miért olyan fontos a technikai SEO fókuszú, mobilra optimalizált (Mobile First) weboldalstruktúra, illetve a gyors betöltődést biztosító reszponzív webdesign,
  • miképpen tesz önazonossá és megkülönböztethetővé a jó grafika,
  • hogyan aknázd ki a márkád köré felépített közösségben rejlő potenciált a fejlesztési irányok kijelölése során.

Garantált minőség

Minden munkafolyamatunkat arra építjük, hogy az elvállalt projektbe minden tudásunkat beletehessük. Nyugodt lehetsz, hogy árban és minőségben a legjobbat kaptad, nem fogy el a tudásunk munka közben, számíthatsz ránk évek múlva is, akárcsak a többi ügyfelünk.

Tartalommarketing

A különféle platformok hatékony online marketing eszközök lehetnek megfelelő tartalomgyártás és következetes marketingkommunikáció esetén. Azonban a csatornák teljesítményének javítása számos kihívás elé állíthatja a márkákat. Javaslatokra van szükséged?
  • Funkcionalitás

    Marketing startégiához, illetve piaci pozicionáláshoz igazított látványos, egyedi design.

  • Konverziónövelés

    Hirdetések hatékonyságát támogató, karakteres vizuális nyelv az arculatot erősítő képi információk révén.

  • Versenytárs elemzés

    Termékfejlesztés, marketing stratégia okán indokolt konkurencia elemzés.

  • Marketing fókusz

    Gyakorlatban alkalmazható stratégiai célok konkrét feladatokkal.

  • Kereső­optimalizálás

    Alapos kulcsszó lefedettség, hogy garantáltan megtaláljanak a keresőkben.

  • Minőségi tartalom

    Kulcsszavak, kulcsszó kombinációk, valamint kapcsolódó keresési kifejezések szerint felépített tartalom struktúra.

  • Releváns tartalom

    Dokumentált kulcsszó és keresési kifejezés lista alapján felépített struktúra.

  • Partneri kapcsolat

    Folyamatos rendelkezésre állás a teljes kivitelezés során, és átadás után sem hagyunk magadra.

Ügyfeleink véleménye

Több mint 55 pozitív vélemény ügyfeleinktől a Google rendszerében.
  • Urbancsók Marcell

    Arculat - üzleti portré

    Gábort kértem fel üzleti portrézással foglalkozó weboldalam elkészítésére. Anyagok begyűjtésén át a kész oldalig gördülékenyen ment a közös munka. A tervezethez tartotta magát, majd az első látványterv után pedig a végleges formájára igazítottunk a weboldalt. Maximális bizalommal ajánlom másoknak is! :)

  • Struba Szabolcs

    ANALAB

    Elégedettek voltunk a cég kreatív, rugalmas, segítőkész és gyors munkájával, széles körben foglalkoztak a megbízással, változatos grafikai elemeket és stílusokat felkínálva.

  • Dr. Borsó György

    nogyogyaszattata.hu

    Gyors és együttműködő csapat, minden kérésünket pontosan teljesítették. Korrekt hozzáállás. Ajánlom mindenkinek.

Dolgozzunk együtt!

"Ne feledd: csak egyszer kelthetsz első benyomást!"