Logó és arculattervezés árak

Van egy elképzelésed, hogy milyen képet szeretnél magadról, illetve a márkádról közvetíteni? Felülírnád a régi mintát? Szeretnéd, ha már a kezdetek kezdetén biztos lábakon állna a vizuális megjelenésed és jó kezekben tudhatnád a kivitelezést?
Logó és arculattervezés árak

Hatni tudni kell

Önkéntelenül is kialakul bennünk pozitív vagy épp negatív kép egy márkáról, attól függően, hogy milyen kontextusban találkoztunk vele, illetve az általa közölt információkkal. Benyomásunkat az általa kiváltott érzések és a hozzájuk társított hangulati elemek szintén befolyásolják.

Maya Angelou szavait idézve: „Az emberek elfelejtik, amit mondasz, lehet, hogy azt is amit teszel, de sosem felejtik el az érzést, amit bennük keltesz.”

A sikeres márkák épp ezért tudatosan kommunikálnak és nemcsak termékeik, szolgáltatásaik minőségi színvonalát igyekeznek fenntartani, valamint folyamatosan építeni, hanem egyediségre is törekednek, hogy megkülönböztethetőek legyenek a piaci versenyben és kellemes impulzusként maradjanak meg az emberek emlékeiben. Ennek az építkezésnek pedig egyik első fontos lépése a pozícionálást követő arculattervezés.

Elképzelésből valóság

Már van a fejedben egy koncepció? Segítünk Neked elindulni! Több, mint 10 éve vagyunk jelen a piacon a szakmában. Kiemelt figyelmet fordítunk a részletekre és a kimagasló minőségre. Ha Te nem azok közé tartozol, akik beérik a kompromisszumos, futószalagon gyártott megoldásokkal és a pénzed szeretnéd úgy befektetni, hogy a rád szabott arculat megfeleljen az alábbiaknak:

akkor mi vagyunk számodra az ideális partner a kivitelezésre.

Szebb jövőt formálunk

Az arculattervezés jelentése a márka látható elemeinek, mint például a színeknek, stílusnak, tipográfiának az egysége, következetes alkalmazása összehangoltan a cégarculat során kialakított egyéni vizuális jegyek mentén, melyek arra hivatottak, hogy azonosítsák és megkülönböztessék a márkát a közönség fejében a versenytársaktól a reklámzajban. Hosszútávra tervezve ez egy komplex feladat.

Csak az bánhat meg valamit, akinek van választása

Számos szabadúszó grafikus szakember és ügynökség van jelen a piacon. Sokan kínálják magukat Facebook csoportokban és megnyerő profillal Instagram-on. Ügyfeleink tapasztalatai és az általunk képviselt értékek alapján kijelenthetjük, hogy sok a kókler, akik anyagi károkat okoznak a megbízóiknak. Velük szemben mi a megbízhatóságot és a magas színvonalú munkát képviseljük. Minden ránk bízott projektet profi minőségben és a megbeszélt határidőre valósítunk meg.

Garantálni tudjuk, hogy:

A márkaidentitást építő és erősítő jegyekkel szemben támasztott minden szakmai elvárást teljesítünk.

Partnereid leszünk hosszútávon. Számíthasz ránk évek múlva is.

Grafikai tervezés árak

Az alábbi csomagokkal igyekszünk a legtöbb tervezési igényt lefedni:
  • Logó tervezés

    Profi logó vállalkozásodnak
    1 db logóterv

    Konkrét elképzelés alapján vagy vektorizálás.

    3 db különböző logóterv

    Egy kiválasztott logót finomítunk tovább a végleges formájára.

    30.000 - 89.000 HUF-tól
  • Online arculat

    Profi arculat az online világban
    • Maximum 4 db logóterv, egy kiválasztott logót finomítunk tovább a végleges formájára.
    • Saját színvilág meghatározása, az egyedi értékeket közvetítő vizuális elemek kidolgozása.
    • Online megjelenés kialakítása (a konkrétan meghatározott kreatívok megtervezésével) és sablon posztok elkészítése az alkalmazott csatornák szerinti méretek szerint.
    • + AJÁNDÉK névjegykártya vagy ajánlókártya tervezés profi nyomdai kivitelezés intézésével.
    158.000 HUF-tól
  • Offline arculat

    Profi arculat és nyomtatott anyagok
    • Maximum 4 db logóterv, egy kiválasztott logót finomítunk tovább a végleges formájára.
    • Saját színvilág meghatározása, az egyedi értékeket közvetítő vizuális elemek kidolgozása.
    • Névjegykártya tervezés egyoldalas, vagy kétoldalas verzióban profi nyomdai kivitelezés intézésével.
    • Pár oldalas cégismertető vagy brossúra vagy szórólap a meglévő arculati elemekhez igazítva akár tartalomgyártással.
    • + AJÁNDÉK Facebook borítókép tervezés vagy céges levélpapír word sablonnal.
    158.000 HUF-tól
  • Multichannel arculat

    Profi arculat az online világban
    • Marketing helyzetfelmérés és kommunikációs tanácsadás, saját marketingnaptár kidolgozásával.
    • Minimum 4 db logóterv, egy kiválasztott logót finomítunk tovább a végleges formájára.
    • Saját színvilág meghatározása, az egyedi értékeket közvetítő vizuális elemek kidolgozása.
    • Komplex online és offline megjelenés kialakítása az alkalmazott csatornák szerint.
    • Névjegykártya, céges levélpapír, pár oldalas cégismertető vagy brossúra készítése.
    • Online megjelenés kialakítása, és sablon posztok elkészítése az alkalmazott csatornák szerinti méretek szerint.
    320.000 HUF-tól

Egyéb grafikai tervezés

árak egyedi árkalkuláció alapján
  • névjegykártya tervezés
  • illusztráció, karakter rajzolás
  • plakát, szórólap tervezés
  • display felület tervezése
  • prospektus, brossúra, katalógus tervezés
  • étlap, itallap tervezés
  • termék csomagolás tervezés
  • reklámújság, kiadvány szerkesztés
  • cégtábla, kirakat és ablakdekoráció tervezés
  • webdesign tervezés

Az arculat kialakításának folyamata

az arculattervezés lépései az együttműködésben
  • 1

    Döntés

    Megnézted a referenciáinkat, a blogcikkjeinket és talán már a közösségi felületeinken is követőnkké váltál. Megbízható és lelkiismeretes csapatot kerestél, akik bizalmi partnerkapcsolatban működnek majd veled együtt hosszútávon, konzultáltunk és ránk esett a választásod.

  • 2

    Pozicionálás

    Meghatározzuk a vállalkozásod alapvető értékeit, melyeket érdemes kidomborítani, hiszen az első benyomásnak olyan tulajdonságokat kell előtérbe állítaniuk, melyek megkülönböztetnek a versenytársaktól. Feltérképezzük a megcélzott célcsoport igényeit és körvonalazzuk az ehhez illeszkedő megjelenés stílusát.

  • 3

    Tervezési munka

    Elkezdődik az egységes cégarculat - Corporate Identity (CI) - kialakítása, mely tükrözi a márka által képviselt eszmét és igazodik a környezetének igényeihez az aktuális trendek szerint.

  • 4

    Start

    A rád szabott megjelenést alkalmazásba veszed. Immár készen állsz megtenni a következő lépést!

  • 5

    Folyamatos jelenlét

    A márka identitása nem maga az elkészült arculat. Az előbbi megfelel a márkaépítés mögött meghúzódó szándéknak és annak, ahogyan egy márka kommunikál a közönségével azért, hogy egy bizonyos pozitív imázst építsen magáról. Ennek eszköze az arculat, mely segít Téged abban, hogy kifejezésre juttasd marketingkommunikációd során a márka személyiségét. Légy jelen!

Gyakori kérdések

Más grafikai stúdió által készített arculattal tudtok dolgozni?

Igen. Ha az arculati irányvonalat tovább lehet vinni a meghatározott felületekre és szakmailag helytállónak ítélhető meg.

Mit foglal magába egy arculattervezés?

A hagyományos értelemben vett arculattervezés határvonalai kezdenek elmosódni. A kisarculati elemeket képező logó, névjegykártya, levélpapír, boríték mellett előtérbe került a social profilok egységes megjelenése is, hiszen az arculathoz igazított megjelenés minden felületen fontos. Amennyiben minden kommunikációs csatornán profi, a marketinget vizuálisan és funkcionálisan is támogató cégarculatban gondolkodsz, tőlünk akár a ténylegesen használt felületekhez igazított, kulcsrakész grafikát kapsz.

Mi a logó jelentése és jelentősége?

Bizonyára tudod, hogy a márkaépítés során vizuálisan kitűnni a tömegből a márkához passzoló professzionális logóval, illetve trendeknek megfelelő arculattal lehet. Ahhoz, hogy már maga az embléma tervezés is igazán sikeres legyen, a funkcionalitás, a jó pozicionálás és a minőségi kivitelezés létfontosságú. Ha logótervezés előtt állsz, fogadj tőlünk pár gondolatot, melyeket blogcikk formájába öntöttünk.

Logó készítés során a saját kabalafigura indokolt lehet?

Igen. Az alkalmazott grafika területén a kabala tervezés, mint egyedi illusztráció rajzolás nagyon hatásos lehet. Szakmai kifejezéssel élve mascot design kategóriába soroljuk azokat a logókat, melyekben központi elemként egy azonosítható karakter szerepel. Írtunk róla egy cikket, hogy kiknek és miért lehet érdemes alkalmazni saját figurát a márkaépítés során.

Milyen egy modern, flat stílusú, minimalista logó?

Kétdimenziós, letisztult, árnyékoktól, effektektől mentes. Ez a fajta kialakítás akár egy webhely gyorsabb betöltődését is meg tudja támogatni. Nagy márkák példáján blogcikkünkben szemléltetjük számodra, hogy a flat design miért elnyös, illetve hogy a logó evolúció miért is indokolt a digitális világban a sokoldalú felhasználhatóságot tekintve.

Mikor lehet szükséges a logótervezés?

A személyre szabott logó egy eszme, vállalkozás, márka védjegyeként az azonosítás eszközeként funkcionál. Meghatározza az arculat stílusát, segít a célközönségnek az azonosításban, illetve a többi piaci szereplőtől történő megkülönböztetésben. Cikkünkben összefoglaltuk, mely esetekben merül fel leggyakrabban az egyedi logó készítés igénye.

Milyen a jó logó tervező partner?

A logótervezés egy alkotói folyamat, mely során a szimbólumok, szövegek, színek és formák egységbe rendeződnek. Egy jó grafikus képes teljesíteni absztrakt és figuratív logó készítési megbízást is és tisztában van a funkcionalitást biztosító alapvető szakmai irányelvekkel. Blogcikkünkben olvashatsz bővebben arról, mit is jelent a megfelelő kivitelezésés és a megbízhatóság.

Dolgozzunk együtt!

"Ne feledd: csak egyszer kelthetsz első benyomást!"
Olvasnál többet grafika témában?

Olvasnál többet grafika témában?

Tapasztalataink cikkek formájába öntve segítségedre lehetnek abban, hogy betekintést nyerj grafikai stúdiónk világába. Kérdezz bátran!