Hatni tudni kell
Önkéntelenül is kialakul bennünk pozitív vagy épp negatív kép egy márkáról, attól függően, hogy milyen kontextusban találkoztunk vele, illetve az általa közölt információkkal. Benyomásunkat az általa kiváltott érzések és a hozzájuk társított hangulati elemek szintén befolyásolják.
Maya Angelou szavait idézve: „Az emberek elfelejtik, amit mondasz, lehet, hogy azt is amit teszel, de sosem felejtik el az érzést, amit bennük keltesz.”
A sikeres márkák épp ezért tudatosan kommunikálnak és nemcsak termékeik, szolgáltatásaik minőségi színvonalát igyekeznek fenntartani, valamint folyamatosan építeni, hanem egyediségre is törekednek, hogy megkülönböztethetőek legyenek a piaci versenyben és kellemes impulzusként maradjanak meg az emberek emlékeiben. Ennek az építkezésnek pedig egyik első fontos lépése a pozícionálást követő arculattervezés.
Elképzelésből valóság
Már van a fejedben egy koncepció? Segítünk Neked elindulni! Több, mint 10 éve vagyunk jelen a piacon a szakmában. Kiemelt figyelmet fordítunk a részletekre és a kimagasló minőségre. Ha Te nem azok közé tartozol, akik beérik a kompromisszumos, futószalagon gyártott megoldásokkal és a pénzed szeretnéd úgy befektetni, hogy a rád szabott arculat megfeleljen az alábbiaknak:
- letisztult, esztétikus, minden felületen egységes,
- súg a márkádról, plusz ingerként hat,
- megjegyezhető és vizuálisan megnyerő,
- 100%-ban rád szabott, teljesen egyedi,
- támogatja a kommunikációs stratégiát,
akkor mi vagyunk számodra az ideális partner a kivitelezésre.
Szebb jövőt formálunk
Az arculattervezés jelentése a márka látható elemeinek, mint például a színeknek, stílusnak, tipográfiának az egysége, következetes alkalmazása összehangoltan a cégarculat során kialakított egyéni vizuális jegyek mentén, melyek arra hivatottak, hogy azonosítsák és megkülönböztessék a márkát a közönség fejében a versenytársaktól a reklámzajban. Hosszútávra tervezve ez egy komplex feladat.
Csak az bánhat meg valamit, akinek van választása
Számos szabadúszó grafikus szakember és ügynökség van jelen a piacon. Sokan kínálják magukat Facebook csoportokban és megnyerő profillal Instagram-on. Ügyfeleink tapasztalatai és az általunk képviselt értékek alapján kijelenthetjük, hogy sok a kókler, akik anyagi károkat okoznak a megbízóiknak. Velük szemben mi a megbízhatóságot és a magas színvonalú munkát képviseljük. Minden ránk bízott projektet profi minőségben és a megbeszélt határidőre valósítunk meg.
Cégarculat egyénre szabva
Nem hiszed? A referenciák és az ügyfeleink beszélnek helyettünk.
Az árajánlatkérést követően az esetek többségében egy gyors telefonos konzultációval kezdünk.
Pontosítjuk az igényeidet, konkretizáljuk az arculatoddal szemben támasztott elvárásokat, majd ezt követően történik meg az arculat tervezés feladata kapcsán az arculat tartalmi és formai elemeinek meghatározása és az árak kalkulációja.
Garantálni tudjuk, hogy:
A márkaidentitást építő és erősítő jegyekkel szemben támasztott minden szakmai elvárást teljesítünk.
- a megjelenés képes lesz megragadni a figyelmet, valamint azonosítható, illetve a közönség számára memorizálható és felidézhető lesz,
- hozzá társított jelentéssel ruházzuk fel, vagyis a márkaértékekhez köthető, törekvésedet, gondolatiságodat fogja kifejezni,
- a különböző kommunikációs eszközökön és csatornákon (online és offline is) következetesen alkalmazható lesz,
- az arculat adaptálható, azaz rugalmasan bővíthető, alakítható, megújítható lesz
Partnereid leszünk hosszútávon. Számíthasz ránk évek múlva is.
Grafikai tervezés árak
Az alábbi csomagokkal igyekszünk a legtöbb tervezési igényt lefedni:
-
Logó tervezés
Profi logó vállalkozásodnak
1 db logóterv
Konkrét elképzelés alapján vagy vektorizálás.
3 db különböző logóterv
Egy kiválasztott logót finomítunk tovább a végleges formájára.
30.000 - 89.000 HUF-tól -
Online arculat
Profi arculat az online világban
- Maximum 4 db logóterv, egy kiválasztott logót finomítunk tovább a végleges formájára.
- Saját színvilág meghatározása, az egyedi értékeket közvetítő vizuális elemek kidolgozása.
- Online megjelenés kialakítása (a konkrétan meghatározott kreatívok megtervezésével) és sablon posztok elkészítése az alkalmazott csatornák szerinti méretek szerint.
- + AJÁNDÉK névjegykártya vagy ajánlókártya tervezés profi nyomdai kivitelezés intézésével.
-
Offline arculat
Profi arculat és nyomtatott anyagok
- Maximum 4 db logóterv, egy kiválasztott logót finomítunk tovább a végleges formájára.
- Saját színvilág meghatározása, az egyedi értékeket közvetítő vizuális elemek kidolgozása.
- Névjegykártya tervezés egyoldalas, vagy kétoldalas verzióban profi nyomdai kivitelezés intézésével.
- Pár oldalas cégismertető vagy brossúra vagy szórólap a meglévő arculati elemekhez igazítva akár tartalomgyártással.
- + AJÁNDÉK Facebook borítókép tervezés vagy céges levélpapír word sablonnal.
-
Multichannel arculat
Profi arculat az online világban
- Marketing helyzetfelmérés és kommunikációs tanácsadás, saját marketingnaptár kidolgozásával.
- Minimum 4 db logóterv, egy kiválasztott logót finomítunk tovább a végleges formájára.
- Saját színvilág meghatározása, az egyedi értékeket közvetítő vizuális elemek kidolgozása.
- Komplex online és offline megjelenés kialakítása az alkalmazott csatornák szerint.
- Névjegykártya, céges levélpapír, pár oldalas cégismertető vagy brossúra készítése.
- Online megjelenés kialakítása, és sablon posztok elkészítése az alkalmazott csatornák szerinti méretek szerint.
Egyéb grafikai tervezés
árak egyedi árkalkuláció alapján
Az arculat kialakításának folyamata
az arculattervezés lépései az együttműködésben
- 1
Döntés
Megnézted a referenciáinkat, a blogcikkjeinket és talán már a közösségi felületeinken is követőnkké váltál. Megbízható és lelkiismeretes csapatot kerestél, akik bizalmi partnerkapcsolatban működnek majd veled együtt hosszútávon, konzultáltunk és ránk esett a választásod.
- 2
Pozicionálás
Meghatározzuk a vállalkozásod alapvető értékeit, melyeket érdemes kidomborítani, hiszen az első benyomásnak olyan tulajdonságokat kell előtérbe állítaniuk, melyek megkülönböztetnek a versenytársaktól. Feltérképezzük a megcélzott célcsoport igényeit és körvonalazzuk az ehhez illeszkedő megjelenés stílusát.
- 3
Tervezési munka
Elkezdődik az egységes cégarculat - Corporate Identity (CI) - kialakítása, mely tükrözi a márka által képviselt eszmét és igazodik a környezetének igényeihez az aktuális trendek szerint.
- 4
Start
A rád szabott megjelenést alkalmazásba veszed. Immár készen állsz megtenni a következő lépést!
- 5
Folyamatos jelenlét
A márka identitása nem maga az elkészült arculat. Az előbbi megfelel a márkaépítés mögött meghúzódó szándéknak és annak, ahogyan egy márka kommunikál a közönségével azért, hogy egy bizonyos pozitív imázst építsen magáról. Ennek eszköze az arculat, mely segít Téged abban, hogy kifejezésre juttasd marketingkommunikációd során a márka személyiségét. Légy jelen!
Gyakori kérdések
Más grafikai stúdió által készített arculattal tudtok dolgozni?
Igen. Ha az arculati irányvonalat tovább lehet vinni a meghatározott felületekre és szakmailag helytállónak ítélhető meg.
Mit foglal magába egy arculattervezés?
A hagyományos értelemben vett arculattervezés határvonalai kezdenek elmosódni. A kisarculati elemeket képező logó, névjegykártya, levélpapír, boríték mellett előtérbe került a social profilok egységes megjelenése is, hiszen az arculathoz igazított megjelenés minden felületen fontos. Amennyiben minden kommunikációs csatornán profi, a marketinget vizuálisan és funkcionálisan is támogató cégarculatban gondolkodsz, tőlünk akár a ténylegesen használt felületekhez igazított, kulcsrakész grafikát kapsz.
Mi a logó jelentése és jelentősége?
Bizonyára tudod, hogy a márkaépítés során vizuálisan kitűnni a tömegből a márkához passzoló professzionális logóval, illetve trendeknek megfelelő arculattal lehet. Ahhoz, hogy már maga az embléma tervezés is igazán sikeres legyen, a funkcionalitás, a jó pozicionálás és a minőségi kivitelezés létfontosságú. Ha logótervezés előtt állsz, fogadj tőlünk pár gondolatot, melyeket blogcikk formájába öntöttünk.
Logó készítés során a saját kabalafigura indokolt lehet?
Igen. Az alkalmazott grafika területén a kabala tervezés, mint egyedi illusztráció rajzolás nagyon hatásos lehet. Szakmai kifejezéssel élve mascot design kategóriába soroljuk azokat a logókat, melyekben központi elemként egy azonosítható karakter szerepel. Írtunk róla egy cikket, hogy kiknek és miért lehet érdemes alkalmazni saját figurát a márkaépítés során.
Milyen egy modern, flat stílusú, minimalista logó?
Kétdimenziós, letisztult, árnyékoktól, effektektől mentes. Ez a fajta kialakítás akár egy webhely gyorsabb betöltődését is meg tudja támogatni. Nagy márkák példáján blogcikkünkben szemléltetjük számodra, hogy a flat design miért elnyös, illetve hogy a logó evolúció miért is indokolt a digitális világban a sokoldalú felhasználhatóságot tekintve.
Mikor lehet szükséges a logótervezés?
A személyre szabott logó egy eszme, vállalkozás, márka védjegyeként az azonosítás eszközeként funkcionál. Meghatározza az arculat stílusát, segít a célközönségnek az azonosításban, illetve a többi piaci szereplőtől történő megkülönböztetésben. Cikkünkben összefoglaltuk, mely esetekben merül fel leggyakrabban az egyedi logó készítés igénye.
Milyen a jó logó tervező partner?
A logótervezés egy alkotói folyamat, mely során a szimbólumok, szövegek, színek és formák egységbe rendeződnek. Egy jó grafikus képes teljesíteni absztrakt és figuratív logó készítési megbízást is és tisztában van a funkcionalitást biztosító alapvető szakmai irányelvekkel. Blogcikkünkben olvashatsz bővebben arról, mit is jelent a megfelelő kivitelezésés és a megbízhatóság.